luni, 15 februarie 2010

Inceputul

Ideea unui blog de travel imi era de mult insamantata in minte, insa mi-am zis ca n-o sa am inspiratie sa scriu despre locurile in care am fost, sau in care imi planific sa ajung, preferand sa dau din cand in cand sfaturi pe forumuri, pe email si pe la prieteni pe unde sa plece fiecare sa descopere lumea dincolo de Paralia Katerini sau Turcia la all inclusive.

Totusi, avand in vedere ca planific sa plec vreo 2 luni prin Asia in aceasta vara, m-am gandit ca ar trebui sa-mi tin familia, prietenii si cunostintele la curent cu peripetiile prin care voi trece.

Ce m-a mai incurajat in acest sens? Pai saptamana trecuta am participat la un concurs pe blogul Biancai, (careia ii multumesc inca o data pe aceasta cale), in care trebuia sa-i povestim in cateva fraze care este cea mai frumoasă călătorie pe care am făcut-o până acum. Premiul? O carte despre care am citit lucruri frumoase si pe care mi-o doream – “Prin Praf si Vise” de Roxana Valea – ceea ce m-a facut sa scriu cateva randuri despre Maroc si cum m-a fascinat desertul la portile Saharei.

Cand s-au afisat rezultatele, mare bucurie mare, Bianca m-a desemnat una dintre castigatoare. Cateva cuvinte despre Maroc si India (povestirea celui de-al doilea castigator), impreuna cu niste poze, vor aparea in curand pe blogul ei.

Cam asa mi-am facut eu curaj cu acest blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu